اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ
اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

وارونه شدم

به نام خدای مهربونم.


سلام.نمیدونم کسی سرمیزنه بازم به خونه ی من یا نه.

هععععععععععععییییییییی......وقتی پست قبلیو  می بینم دلم میسوزه.........این چی بود خودم و کشتم واسش.....دانشگاه خیلی سخته از من می شنوین نیاین....نرین...ننویسین....نخونین.....


خیییییییییییلیییی خستممممممم......امتحانا کمرم و شکسته.......ارشد میخواستم چیکار آخه....


آره واقعا وارونه شده حسمممممم.....کاش بشه به ی چشم بهم زدن تموم بشه راحت شمممم....


اوه چقد دلم پره همه ی پستم و با غر زدن پر کردم....


خداروشکر که باز م تونستم بیام سربزنم  به اینجا. 

بعدا نوشت: قالبم و زمستونی کردم چون عشق برفم ..... هنوز او ن برفی و که میخواستم تهران ندیدم....آخ خدا جون کی بشه ی دل سیر برف بازی کنم خودمو له کنم تو برفا....ان شاء الله

نظرات 5 + ارسال نظر
امین شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 12:53 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
برای من که کتاب نیومده
نه این کتابی که براتون می فرستن هدیه است و برای خودتون.
اون کتابی که باید دست به دست بشه اسمش هست کتاب جهانگرد که باید اونو تا سایت ثبت نام کنید

سلام.
نه همون جهانگرده.

آشنا سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 12:24

سلام دوست خوبم.
آرزو می کنم خوب باشید.من با اینکه خیلی گرفتارم اما از درس خوندن لذت می برم.

سلام،ممنونم از شما
همچنین،آشنا؟!

قلمی افسونگر دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 18:06 http://legendman1890.blogfa.com

سلام خوبین؟

ممنون از حضورتون.چطوری آشنا شدین؟

سلام،ممنون شماخوبین،
من از شبکه کتابخوانان با وبتون آوشنا شدم،درواقع خودتون برام پیام گذاشتین که سر بزنم،(آنه شرلی بوکیم)

امین شنبه 26 دی 1394 ساعت 22:32 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
خوشحالم که دوباره برگشتین
ان شاء‌الله که امتحانا خوب بوده باشه. سخته ولی تموم میشه.
تهران که برف نداره. شما همدان رو ول کردی اومدی تهران برف ببینی؟؟؟ ما که نزدیک تهرانیم داره برف یادمون میره

من چند بار اومدم بهتون سر زدم ولی هیچ کدوم از پستاتون امکان نظر گذاشتن نبود تا یه اثری از خودم بزارم

سلام .
ممنون که بازم اومدین:)

هی خداکنه نتیجه ها هنوز معلوم نیست:)
از بارونای تهران خیلی خوشم اومده...و اینکه وقتی وسطای تهران داره بارون میباره دانشگاه ما برف میباره اینش خیلی خوبه:)
برفم دیدم تهران اما مسلما به پای همدان اصلا نمیرسه...کلی تعطیلی وجود داشتن اون وقت ما هیچی:)))
واقعا ؟ نمیدونم چرا امکانش نبوده:)
راستی فک میکنم از کتابای اون سایت مسابقه ی کتابخوانی برام کتاب اومده مامانم بهم خبرش و داد.من حالا باید چیکارش کنم؟؟ باید دست به دستش کنم؟؟
هنوز نرفتم ببینمش.
برای نتیجه ی امتحانام دعا کنین لطفا:)

نیلگون شنبه 26 دی 1394 ساعت 04:32 http://berangezendegi.blogsky.com

اره من چندبار اومدم ولی خبری نبود!
چطوری بانو جان؟ خوش میگذره...؟

سلام عزیزم.ممنون خداروشکر.فعلا از دست امتحانای این ترم خلاص شدم .ولی به زودی قراره با ترم بعدی دست و پنجه نرم کنم ان شاء الله.
تو خوبی نیلگون عزیزم:)؟ خسته درس وامتحانات نباشی گلممم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.