اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ
اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

بیایید رمان مذهبی بخوانیم...

 نتیجه تصویری برای عکس عرفانی



اون وقتا که سنم کمتر بود...دوس داشتم تا ی تعطیلی  چند روزه از درس و مدرسه پیدا میکنم ؛برم سمت کتابخونه و بال افکارم رو در باغ خیالاتِ **رمان های عاشقانه و بعضا" تخیلی** به پرواز دربیارم...

 

برام مهم بود که رمانای جدید به دستم برسه  و همه ی رمانای کتابخونه رو درومیکردم...:)

 

چه دورانی بود:)

 


چند وقت پیش اما، دری به روی من گشوده شد؛از ادبیات مذهبی،،، با  خواندنِ کتابی با عنوانِ :"کشتی پهلو گرفته "

 

برام عجیب بود که تا به حال از آثار  نویسنده ی این کتاب که در بخش "ادبیات" هم بودن، سراغی نگرفته بودم...انگار ،چشم من اون کتاب ها رو نمی دید....!!

 

خوندن اولین اثر این نویسنده باعث شد تا به سراغ دیگر آثارش برم...بعد از کشتی پهلو گرفته، آفتاب در حجاب،سقای آب و ادب،پدر عشق و پسر، و خدا کند تو بیایی ...به دنبال هم  در ذهنِ بی تاب  من جاخوش کردند و هرکدوم به فراخور درکم ، حال منو به بهترین حال ها رسوندن...

 

نمیدونم  چرا ،ولی همش به یاد زمزمه های زمان تحویل سال می افتم...

 

نجوای قلبِ من ، با بانوی برتر اسلام زهرای مرضیه (س) ... و دعا کردن برای بهتر شدن حالم و توسل به این بانوی بزرگ...

 

و کشتی پهلو گرفته...که روایتِ زیبای زندگی  زهرای مرضیه (س) ست...

 

شاید آن وقت ها هم، در اوجِ داستانِ  رمان های عاشقانه و تخیلی نم اشکی  در چشم من نمایان میشد و گاهی هم سرازیر...

 

اما اون  کجا و... گریه های عمیق قلبم ،با مرور سطور آثار سید مهدی شجاعی کجا...

 

 

در ادامه مطلب معرفی مختصری از هر کتاب براتون مینویسم ...


امیدوارم خودتون  کتاب هارو مطالعه کنید تا بهتر با این آثار آشنا بشید...

 

ادامه مطلب ...

الهی به امید تو


 نتیجه تصویری برای عکس شاعرانه وعاشقانه


با اینکه این همه اتفاق افتاد توی این یکی دوماه که به وبه قبلیم سرنزدم اما الان اصلا دوس ندارم ازهیچ کدومشون بنویسم...انگار وقتی داغیِ خبر از دست میره و از وقتش میگذره دیگه برام لطفی نداره گفتنشون...

 ترجیح میدم به اتفاقای آینده فکر کنم و براشون نقشه بکشم...ازهمه لحاظ فکرکردن به آینده برام خوشایند تره

 پس،...پیش به سوی آینده ...

 

در واقع:::


 نتیجه تصویری برای عکس شاعرانه وعاشقانه

 

گاهی...



نتیجه تصویری برای عکس شاعرانه گلدان صورتی



از حق که نگذریم ...



در کش و قوسِ تمام تنهایی ها...



گاهی هم می شود که ...



سیبِ خنده ام خودی نشان دهد و....



گاهی هم هست که ...



گل های صورتیِ گلدانِ خانه را ببینم...


نتیجه تصویری برای عکس شاعرانه گلدان صورتی


به نام خدای خوبم...


وقتی بلاگفا دست آدمو تو پوست گردو بذاره بالاخره باید دست به کار شد و ی خونه ی مجازی  جدید ، دست و  پا کرد....

 اینم از خونه ی جدیدِ من...


یکم توش احساسِ غریبگی میکنم...اما کم کم عادی میشه......


اینجام میخوام از حالِ خودم قلم بزنم...بنابراین از هر چیزی که من باهاش سر و کار دارم اینجا میخونید...



نتیجه تصویری برای عکس شاعرانه وعاشقانه