اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ
اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

وارونه شدم

به نام خدای مهربونم.


سلام.نمیدونم کسی سرمیزنه بازم به خونه ی من یا نه.

هععععععععععععییییییییی......وقتی پست قبلیو  می بینم دلم میسوزه.........این چی بود خودم و کشتم واسش.....دانشگاه خیلی سخته از من می شنوین نیاین....نرین...ننویسین....نخونین.....


خیییییییییییلیییی خستممممممم......امتحانا کمرم و شکسته.......ارشد میخواستم چیکار آخه....


آره واقعا وارونه شده حسمممممم.....کاش بشه به ی چشم بهم زدن تموم بشه راحت شمممم....


اوه چقد دلم پره همه ی پستم و با غر زدن پر کردم....


خداروشکر که باز م تونستم بیام سربزنم  به اینجا. 

بعدا نوشت: قالبم و زمستونی کردم چون عشق برفم ..... هنوز او ن برفی و که میخواستم تهران ندیدم....آخ خدا جون کی بشه ی دل سیر برف بازی کنم خودمو له کنم تو برفا....ان شاء الله