اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ
اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

به نام او که هماره بوده و هماره هست ...

خبر جدید اینکه ....ما ی قدم نو رسیده داریم






















محمد فَرهام عزیزم


















  خواهر زاده ی قشنگم...ورودت  به  دنیای قشنگِ خدای مهربون  و جمع خانوادگیه ما مبارک..

جالب بود دیروز تو بیمارستان...کنار اتاق انتظار بخش زایمان  کلی یادگاری نوشته بودن...با خودم گفتم دیگه اینجائم... همه مون هم که  وقتی احساساتی میشیم دیگه کاری نداریم به دیوار و  غیره وفلان، فقط میخوایم  احساساتمون و تخلیه کنیم...منم گفتم حالا  بذاربخونمشون تا سرگرم بشم حالا همه اکثرا نوشته بودن وای برای اولین بار خاله شدم...عمو شدم...مادر بزرگ شدم...یکی نوشته بود: ...برای بی نهایت بار دایی شدم


ان شاءالله که در کل قدم همه ی نورسیده ها  پر خیر و برکت و مبارک باشه


از اون دودلی هم که گفتم  و الان دیگه پاکش کردم فعلا به بیخیالی رو آوردم.....اگه بخوام همش بهش فکر کنم مغزم داغون میشه

*******************

چه می شود که میپری پرنده...؟؟

 

چه دارد این کبودِ  بی نهایت...

 

از آسِمان چه دیده ای که هربار...

 

به عمقِ  راه رفته می شتابی...


*******************

شعرای من

**

نظرات 9 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 13:57 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
چند وقته نیستید؟ جریان چیه؟ ان شاء‌الله که خیر باشه

سلام اقای پازوکی:)

ممنون که توجه دارین به نبودنم:)
درگیرم...جدا از اتفاقات دورو برم ،با خودم بیشتر شاید...
دست ودلم به نوشتن نمیره...
می بخشید که کم بهتون سرمیزنم:)

ان شاءالله
خدا البته همیشه برای ما خیرمیخواد
خداکنه خودمونم درست تصمیم بگیریم

70 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 23:50 http://donyayeman44.blogsky.com

سلام. وقت بخیر.
خاله شدنتون رو تبریک میگم.

سلام دوست عزیز.
ی دنیا تشکر بابت تبریکت

امین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 16:14 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
ممنون. ان شاء‌الله که برگزار بشه

راستش من الان این کتاب آیین انتظار رو شرکت کردم و بدون اینکه کتاب رو بخونم (چون کتاب رو خودم دارم) با اطلاعات عمومی و دانسته هام همه رو درست جواب دادم (یخورده تعریف از خودم ) ولی بازم نوشت که از کدپستی شما قبلا کتاب انتخاب شده

راستی یه کتاب بیایید او را یاری کنید هم به کتابهای جهانگرد اضافه کردم

سلام:)
منم اتفاقا همین طوری شد بدون خوندن 9 تارو درست جواب دادم:) خدا وکیلی آسون بود سوالاش

ولی برا من انتخاب کتاب داشت:)تاحالادوتا سفارش د ادم.فک کنم برای شمام دوتا باشه دیگه.برا همین کدپستی تکراری بوده.

چه خوب کارخوبی کردین خداخیرتون بده ان شاءا لله

امین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 01:13 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
تا ببینیم خدا چی می خواد. من که میگم اگه کس دیگه ای رو انتخاب کنن بهتره چون حداقل اینجوری یه نفر جایزه می گیره. ولی بدون شک امسال مراسم دارن. چون رئیس کل کتابخونه های شهرستان عوض شده و این خانمی که جدید اومده چون می خواد خودشو نشون بده خیلی داره تلاش می کنه. خیلی کارا کرده مثلا برای اعضا آب جوش گذاشته، ایزوگام سقف کتابخونه رو درست کرده و الان حدود دو هفته ای میشه که کتابخونه تعطیله چون دارن نقاشی می کنن. شروع کارش که خیلی عالی بوده من به عنوان یه عضو ازش خیلی راضیم امیدوارم که همینطور ادامه بده و هیچ مشکلی براش پیش نیاد.
این جایزه خریدن برای خودمون به نظر ایده جالبی میاد. سعی می کنم انجامش بدم. ممنون
منظورتون رو از اینکه گفتید برای آیین انتظار کتاب سفارش بدین رو متوجه نشدم. میشه بیشتر توضیح بدین

سلام:) وای چه عالی .

خوشحالم که همچین کتابدار خوبی براتون فرستادن...فراهم کردن امکانات بیشترآدم و به وجد میاره و سر ذوق:)
ان شاءالله که برگزار بشه وشمام برنده بشید:)
آقای پازوکی آیین انتظار تازه به جمع مسابقه های نیمه شعبان اضافه شده..وقتی جواب دادم براش کتابای مربوط به عید غدیر و گذاشته بودن که سفارش بدیم منم یکیشو وانتخاب کردم دقیقا یادم نیست کدوم...گفتم به شمام بگم که برید شرکت کنید:)

امین سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 00:08 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
بله تو قوانین همین رو نوشتن.
ان شاء‌الله مسابقات بعدی. والا من هرچی مسابقه شرکت می کنم هیچ کدوم رو برنده نمیشم. دارم از خودم ناامید میشم. اصلا کلا بدشانسم. دوساله پشت سر هم دارن اسم من رو رد می کنن تو کتابخونه امام صادق به عنوان کتابخوان برتر که تو هفته کتاب تو مراسمی که میگیرن جایزه بدن ولی از شانس من این دوسال یه اتفاقی افتاد که مراسم برگزار نشد

سلام.
باهاتون موافقم.واقعا حس خوبی نیست این تلاش کردن و نتیجه نگرفتن.
منم وقتی مسابقه ای شرکت میکنم و برنده نمیشم خب مایوس میشم.
ولی خداروشکر بردم یکی دوتا مثلا توی همین مسابقات اینترنتی:)

ای بابا چرا آخه؟
ان شاءالله برگزار بشه دوباره و ازشمام تقدیر بشه چون واقعا استحقاقش و دارین:)

شانس همه ی ما خداست:) اصلا فکرشو نکنین:)

ولی جدا از اون بحث تقدیر و یادآوری زحماتی که ی نفر میکشه،من ی عقیده ای دارم برای خودم. وقتی می بینم ی چیزی و دوس دارم تمام تلاشمو میکنم که بهش برسم اما اگه نرسیدم نمیذارم جاش خالی بمونه.خودم برای خودم ی چیزخوبی تدارک می بینم:)

شمام اگه دوس دارین به جاش خودتون برای خودتون اون چیزی که خیلی دوس دارین وفک میکنین ممکن بود بهتون هدیه بدن و واسه خودتون تهیه کنین . میدونید ی جور حس انرژی گرفتنه دوباره است:)

من خیلی به این موضوع که برای خودم هدیه بخرم علاقه دارم:)انرژی زیادی ازش می گیرم:)

راستی آقای پازوکی واسه مسابقه ی کتاب "آیین انتظار" که تازه سایت کتابخوانی گذاشته،میتونیم کتاب سفارش بدیم:)

ادمیا ایرانی یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 20:42 http://someoneme1.blogsky.com

سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبارکــــــــــــــــــــ مبارکـــــــــــــــــــــــ قدم نورسیده مبارکـــــــــــــــــ ان شا الله که قدمش سبز و مبارک باشه
وای عزیز دلم خیلی خیلی خوشخال شدم ،،
با با مطمئن باش حسابی مهربون و دوست داشتنی میشه ،،اخه مردادیه دیگه .....مردادیا ماهننننننننننننننننننننننن ماههههههههههههههههه
100 ها بار تولدش مبارک
عاشق:
ببین دو دلیا رو بیخیالش جانم نی نی رو بچسپ حسابــــــــــــی
ببین زیای احساساتی شدم

سلام آدمیا جوووووووونم:))
سلامت باشی عزیزم ان شاءالله ممنووووووووون

صد البته شکی درش نیست...با داداشش که محمدآرشامه 3 روز تفاوت روز تولدشونه:))
وای نمیدونی که.......خودم دیدمش کلی کیف کردم اثر همون دیدنه محمد فرنامه که دودلیم پریده و خوب شده حالم خداروشکر

نه بابا خوب کاری کردی احساساتی شدی ...ما احساساتی نشیم پس کی بششششششششه

فدای توووووووووووووو دوستِ با محبت بششششم

امین یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 13:39 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
این همون مطلب قبلیه که ویرایشش کردین؟ آخه خبر این نو رسیده رو تازه دارم می خونم ولی دوتا نظر دارم

به هر حال قدم نو رسیده مبارک. همچنین خاله خانم شدن شما. ان شاء الله که با اومدن این نی نی خیر و برکت هم به خونتون سرازیر بشه

خب نامردیه دیگه. ما که امتیازمون بالاتر بوده باید تو اولیت قرار میگرفتیم دیگه.
فکر نمی کنم ایرادی داشته باشه اینجوری جواب دادن. منم خودم چندتا از کتاب ها رو اینجوری جواب دادم. اگه اشکال داشت این سیستم رو قرار نمی دادن. ولی فکر می کنم رو امتیاز تاثیر داشته باشه مطمئن نیستم

سلام.

آره ویرایشش کردم:)

ممنون لطف دارین:)

ان شاءالله

آره راس میگین میشدکسایی که امتیاز بالاتری دارن ی مزیت جداگانه براشون حساب بشه...خب میشه فک کنما؟؟یعنی مثلا ما که دوتا کتاب شرکت کردیم شانسمون دوبرابر میشه توی قرعه کشی آقای پازوکی:)) توی قوانین سایت اینجوری مگه ننوشته ؟؟

منم فکرمیکنم که خودشون متوجه میشن که میشه اینجوریم جواب داد و برش نداشتن.ولی ی ذره ام عذاب وجدان دارم نه کم نشد از امتیازم تا جایی که دقت کردم.

امین شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 22:15 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
متاسفانه بازم تو کتابخوانی نه شما برنده شدید نه من
به نظر من نامردیه. من امتیاز این مسابقه پله پله 11 بودم برنده نشدم اونوقت چندتا از برندگان امتیازشون 8 بود

سلام.
مسابقه پله پله رو آره دیدم .منم 11 بودم اتفاقا:)

خب اقای پازوکی قرعه کشیه دیگه:)

عب نداره ان شاء الله مسابقه ی بعدیش برنده می شیم...
راستش من اصلا نتونستم این چند وقت که شرکت کردم کتاباشو بخونم...میدونید من اول بااطلاعات عمومیم جواب دادم بعدش هر کدوم غلط بود با سیستمی که گذاشتن واسه برگشت به سوالات جواب درستش و پیدا میکردم

بنظرتون اشکالی داره؟؟

امین جمعه 2 مرداد 1394 ساعت 23:07 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
ان شاء الله که دودلی تون هرچه زودتر برطرف بشه. چشم حتما دعا می کنم

شعرتون هم جالب بود

سلام...

ممنونم ازتون واقعا

لطف د ارین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.