اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ
اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

و خدا ما را کفایت است...و هرچه خواست خداست نیکوست...


@@@@@@


 دیگر، نه سرو ها را افتاده می بینم...

 و نه ، باغستان ها را خشک....

 در من...

 به وسعتِ تمام دنیا...

 جوانه روییده...



 

شعرای من

@@@@@@@


سلامی به گرمی روزای ماه رمضون ...و به گرمی روزه های قیمتی و گرمه گرم:)


میگما اینکه  جناب  حافظ میفرمایند...:

 

 تکیه بر تقوا و دانش در طریقت، کافری ست


راهرو ، گر صد هنر دارد ، توکل بایدش...



واقعا حرف درستیه ها...

 

حالا من خیلیم کار درست:)...خیلیم نخبه:) ...خیلیم با ایمان:)...  ولی واقعا...هیچم ،،،اگه اون بالایی باهام نباشه ...


براتون همین اول پستی، آرزوی داشتنِ توکلِ مادام العمر و مادام الدنیا  و الاخره  رو آرزو میکنم...

 

خب غرض از اومدن اینکه گفتم حالا که چنتایی کتاب گرفتم هدیه یا خودم گرفتم؛عکساشون و بذارم  تا شما رو هم درجریان حس و  حالم قرار بدم......



 

http://s2.img7.ir/wbRpo.jpg


من اینقد خوشم میاد از این کتاب کوچیکا که برای سفرمیشه همراهت  ببری...کلا چیزای جمع و جوری که راحت میشه با خودت ببری این ور اون ور یا سفر...

مثلا همین مفاتیح  و من وقتی توی جلدای بزرگ می بینمش واقعا فکر میکنم چه دعاهای مفصلی داره ...ولی وقتی میخونیش می بینی نه اینطورام نیست واقعا...

درسته که اون قرآن رو هم هدیه گرفتم و خیلی دوسش دارم ...اما دلم میخواد ی دونه کوچیکترش و توی مدلای همون مفاتیحه  بخرم تا همراهم ببرمش برای سفر و غیره ان شاء الله...

اون کتابای ارتباط با خداو ادعیه هم که خیلی خوبن ...اونارم خیلی دوس دارم....

...................

 

راستی شما چقد دعا میخونید؟؟ ارتباطتون با دعا چطوریه؟؟توی ماه رمضون چقدر از دعاها رو میخونید که مخصوص این ماهه؟؟

شاید اگه به معنی دعاهای این ماه  توجه کرده باشید بدونید که سرتیتر نوشته ی من توی این پست (((و خدا  ما  را کفایت است...و هرچه خواست خداست نیکوست...))) ،برداشتی از معنی یکی از دعاهای ماه رمضانه...اگه گفتین کدوم دعا؟!:)

خلاصه اینکه پیشنهاد میکنم بیشتر دعا بخونید، با معنی اگه بشه که عالیه...خییییییییلی معانی بلندی توی دعاها هست که میشه کلی بهشون فکر کرد و باهاشون اشک ریخت و  سبک شد...خصوصا" توی این ماه...

 

 و ی چیز دیگه... به لطف خدا من از امروز حفظ " سوره ی یس" و شروع کردم:)))..شما حفظ میکنین یانه؟؟

دعا کنین یادم نره و بتونم حفظش کنم...

راستی من توی طرح صالحین بودم شنیدم که خوبه سوره ی یس  و حفظ کنیم .... ولی از شرایط مسابقه ش چه توی صدا و سیما و  چه کلا خبر ندارم...شما خبر ندارین مدل سوالاتش برای حفظ این سوره چطوریاست؟؟

 

****** تشکر از توجه شما...:))

نظرات 12 + ارسال نظر
alireza چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 21:30 http://alirezamohebbi.blogsky.com/

از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛
با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود
شک دارند؛ پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند . . .

ی جورایی آره حق باشماست...
کلا موافقم با اینکه بهتره بی شائبه دوست بداریم ...فارغ از دوس داشتن های دیگران...

رضا نعمتی کرفکوهی یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 14:41 http://khleloon.blogsky.com/

سلام انارک خوبم
همچنان پستهایت عالی و ارزش خواندن دارد. به ما پیرمردها هم سربزنید خزان با دیدن بهار جوان میشود.

سلام ممنون آقای نعمتی کرفکوهی شما به من لطف د ارین:) چشم حتما میام:)

آدمیا ایرانی یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 12:11 http://darhamkade2020.mihanblog

سلام دوستتتتتتتتت من
خوبی خوشی چه خبرا خوش میگذره
آپــــــــــم بدووووووو بیــــــــــا
اونم با یه غذدای توپپپپ

سلاممممممممممم........
فدای تووووووو خوبم خداروشکر.........
صبر کن الانا میاممممممممممم........

yalda جمعه 19 تیر 1394 ساعت 15:32

ممنون که اومدی..............
تبادل لینک کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهش میکنم...باشه عزیزم الان لینکت میکنم

امین چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 22:56 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
آپم
شما هم آپ کنید دیگه

سلام.
چشم سر میزنم.
من اینقد زود چیزی به ذهنم نمیرسه خب

فاطیما سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 00:33 http://everything-foryou.persianblog.ir

راستی بیا لینکیدمت از بس ناز وبت
.
.
.
بوس بوس

لطف کردی عزیزممممم ممنوووون

فاطیما سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 00:08 http://everything-foryou.persianblog.ir

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام دوستم وبت خیلی نایسه...
اسمش از هم قشنگتر
.
.
.
ستاره بچینی به منم سربزنی:

سلام عزیزم خوش اومدی به خونه ی مجازی من.....

لطف داری:))

ستاره بچینی و خیلی خوب اومدی خیلی دوس دارم این تیکه کلام جناب خان و:))

چشم میام:)

آدمیا ایرانی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 23:58 http://darhamkade2020.mihanblog

سلام به رو بزرگواری گرامی و خوره کتاب
بابا شما ک ریشه کتابهارو در اوردین ....
من هنر کنم کتابای خودمو بخونم واقعا شاهکاره بهترینا برای شما
دعوت نمیکنم به منم سر بزنید چون اولا دیر به دیر اپ میکنم و تقریبا تو فیلد اشپزی...
به فیلد کاره شما کتاب خونان اهل ادب نمیخوره بهترین ها واسه شما ها
فقط منو هم دعا کنین

سلام

نه بابا اینقدرام که میگی کتابخون نیستم...این ی ماه که کلا مغزم بی کشش و هنگ تشریف داره:))

چشششم میامممممم چی بهتر از آشپزی:)
خدا کنه یاد بگیرم منم...آپ کن تند تند

چششم حتما توام همین طور

آدمیا ایرانی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 09:28

سلام صبحتون پر از برکت خدا و نگاه گرم مرتضی علی...
امیدوارم دوشنبه پر از شادی رو اغاز کرده باشین...
امیدوارم دعاهاتونم مورد اجابت درگاه حق تعالی باشه

ببخش گلـــــم این بخش از پیامم رو ننوشته بودم
دعا کن بهترین ها واسمون رقم بخوره

سلام دوست خوبم...
همچنین تو آدمیا جونم...

خواهششش میکنمممممم

ان شاءالله عزیزم....

آدمیا ایرانی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 09:10

میگن دعا،دسته جمعیش قشنگه،،،،،
پس:
اللهی هیچ دلی تنگ نباشه
هیچ کسی مریض یامریضدارنباشه
اللهی هیچ کسی محتاج نباشه
اللهی شفای جسم وروح وفکر،عطاکن
اللهی کسی شرمنده نباشه
اللهی شرف وانسانیت روسرمبدأتمام خواسته هایمان قرارده
اللهی ازتکبروغروروسوء ظن ونفرت وکینه دورمان کن
اللهی کلاممان به دروغ،آلوده نباشد
واللهی دوستان خوبم همیشه شادباشندوخوشبخت،،،،،،
التماس دعا،،،،،،
امضای خدا،پای خواسته هاتون بحق این ماه. ،،،،،،
التماس دعا شدیداااا
منکه دعاتون کردم دیشب

ازت ممنونم برای این دعاهای قشنگ دوست خوبمممممممم...

ببخشید که دیر اومدم و نتونستم پیامت و بخونم...


منم برات دعا کردم....خدا کنه همه مون با صلاح خدا به آرزوهامون برسیم:))

امین یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:04 http://knowledgeforall.persianblog.ir/


من کتاب هدیه می خوام
البته چرا الان که فکر کردم یادم اومد یه بار کتاب هدیه گرفتم. خانم رباط جزی که مسئول جلسات نقد کتاب هست و من میرم یه بار گفت چون راهت دوره و هر جلسه هم شرکت می کنی یه هدیه بهت میدیم.
دست و جیغ و هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

راستی امتیاز شما تو سایت کتابخوانی چنده؟
من امتیاز نیمه شعبانم 17 هست. امتیاز تابستانم 8. کل مسابقات هم 77

یه مسابقه جدید هم گذاشته برای ماه رمضان. تا 30 تیر بیشتر وقت نداره و 31 تیر برنده ها اعلام میشه



خب خوبه دیگه ی دونه ام ی دونه ست....

من فک کنم 11 نیمه شعبان باشم....بقیه رو که شرکت نکردم:)
خوش بحالتون امتیازتون بالاستا:))

جدی:))؟؟
برم ببینم چطوریه.......خییییییلی ممنون که گفتین...

امین یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:56 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
کلا شعرهاتون قشنگه :)

ممنون. من هم برای شما داشتن توکل مادام العمر دارم :)

خوش به حالتون که کتاب بهتون هدیه میدن. من اینقدر دوست دارم کتاب بهم هدیه بدن ولی هیشکی همچین کاری نمی کنه. نمی دونم چرا. با زبون بی زبونی هم به بقیه گفتم ولی ... .

اما در مورد دعا. هی کم و بیش می خونم. کلا دعا حال و هوای آدم رو عوض می کنه. نمی دونم چی تو دعا هست. حتی اگه ترجمه اش رو هم نخونم و فقط عربی شو با اینکه نمی فهمم بخونم بازم حالم زیرورو میشه.

ان شاء الله خدا قسمت کنه ما هم بتونیم سوره یس رو حفظ کنیم.

سلام.

خوشحال شدم گفتین قشنگه شعرام:)))

ممنون واسه دعاتون:)


شاید شماخودتون کتاب میخرین مدام،دیگه کسی احساس نمیکنه باید براتون کتاب بخره...

منم با زبون بی زبونی میگم اتفاقا:)
اینقده خوبه کتاب هدیه میدن:)))

الان حس تاثر شما رو شدید تر کردم نه:)؟؟

ولی جدا" ان شاء الله که زوده زود بهتون اون کتابایی که دوس دارین و هدیه بدن:))

مثلا مفاتیح رو مامانم برام خریده...بعدش اون ادعیه شیعه رو دوست مامانم به خودش یکی داده گفته یکیم برا زهرا بده:))قرآن رم مال مکه است که مامانینا رفتن...خب چنتا بهشون دادن اون سال...یکیشم دادن به من:) اون کوچیک رو فقط خودم خریدم:))

ان شاءالله قبولتون باشه وقتی میخونین برا منم دعا کنین لطفا:)

خدا کنه شمام حفظ کنین منم بتونم تا آخر ببرمش...:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.