اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ
اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

به نام خدای خوبم...


وقتی بلاگفا دست آدمو تو پوست گردو بذاره بالاخره باید دست به کار شد و ی خونه ی مجازی  جدید ، دست و  پا کرد....

 اینم از خونه ی جدیدِ من...


یکم توش احساسِ غریبگی میکنم...اما کم کم عادی میشه......


اینجام میخوام از حالِ خودم قلم بزنم...بنابراین از هر چیزی که من باهاش سر و کار دارم اینجا میخونید...



نتیجه تصویری برای عکس شاعرانه وعاشقانه


نظرات 3 + ارسال نظر
حسینی پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 08:15 http://ghatrehedanesh.mihanblog.com

عالیه
خیلی زیباس هم قالب هم پست ها
اسم خوبی هم انتخاب کردید
موفق باشید

تشکر آقای حسینی اینقدم تعریفی نیست:)

امین پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 00:04 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام زهرا خانم
حال شما خوبه؟

مبارکه خونه جدیدتون. ان شاء الله که زود بهش عادت می کنید:)

سلام :) خداروشکر خوبم :)
ممنون خیلی لطف کردین که اومدین:)
ان شاءالله:)

رضا نعمتی کرفکوهی چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 22:14 http://khleloon.blogsky.com/

سلام
وبلاگت بدون تعارف خیلی قشنگه و خوش رنگ . هرغصه بر دلی ببینه دلش وا میشه .
ببخشید شما همون زهرای (بوی پوست گردو ) بلاگفای سابق هستین؟ همون زهرای نقاش؟ بهر حال به وبلاگم خوش آمدین . بلاگ اسکای بد نیست من الان 6 ساله دارم مشکلی نداشته باهاش عادت میکنین
از سبک نوشتار تون که خیلی فلفلی یه متوجه میشم حتما همون زهرای بوی پوست گردو بلاگفا هستین . اگر هستین مجددا بیایین پای همون کامنت تان بگویید که هستید یا نیستید ممنون میشم

سلام:)
خیلی لطف دارین به وبه من و طرح و رنگش...
نه ایشون و نمیشناسم:)

فلفلی یعنی چجوری:)؟؟
اومدم وبتون جواب دادم.ممنونم از حضورتون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.