اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ
اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

اَنــــــــــــــــــارکـــــــــــــــ

همیشه کنارم باش ...خدای مهربانم...

چند وقتی هست که چیزی ننوشتم توی وبم...شعری نگفتم......

 

سعی میکنم به امید خدا از این به بعد وقت بیشتری برای "خودم" بذارم...


***

خب  اما پست امروز من،


امروز روز خوبی بود...خداروشکر...

با ی سری از دوستان رفتیم گردش...  از صبح تا همین دم غروبی...

 

16 مرداد برامون خاطره شد ...و قرار گذاشتیم سالهای بعد به امید خدا این خاطره رو تکرار کنیم...و این روز و برای همیشه خاص نگه داریم...

کلی اتفاقای جالب و خنده دار و اکشنم پیش اومد که جذابیت گردشمون و دوچندان کرد...


مثلا اینکه :

نزدیک بود بریم توی تلویزیون چهره بشیم.....از شبکه سه اومدن باهامون مصاحبه کنن  برای ی گزارشی با موضوع "سفر" ...حالااونم وسط ناهارمون...لپا همه باد کرده...گفتیم نه اقا نمیتونیم اینجوری که...گفتن اتفاقا همین که ناهار میخورین خوبه...گفتیم آخه ما بومی هستیم نمیشه که سفر نیومدیم ...خلاصه ازسرخودمون بازش کردیم...


توی بازی توپ بدمنیتونمون گیر کرد بالای ی درختی اصلنم قصد نداشت با  نشونه گیری  سنگامون بیاد پایین...آخرش  یکی از خانواده های دور و برمون آقاشون زحمت  کشید از درخت رفت  بالا  و مشکل و حل کرد....

 


پیکنیک  همرامون نزدیک بود بترکه... مسئول محوطه ای که توش بودیم اومد با سنجاق و تجربه ش ی جوری برامون جمع و  جورش کرد و نذاشت بی ناهار بمونیم...


با 110 ام ی  تماس کوچولو داشتیم که اونام  زحمت کشیدن اومدن که داستانش و و نگم بهتره...

 

با ترنم آشنا شدیم...دختر کوچولوی خشگل و نازی  که باخانوادش از اهواز اومده بودن مسافرت...و ترنم ی کم از وقتش و با ما گذروند...

 

 ی عالمه عکس  همین الان یهویی و سلفی ، که با هم گرفتیم و قیافه های جالب ما توی عکسا...

 

و ...

 

دورهمی های دسته جمعی ی لطف و طمع خاص داره... خندیدن...با هم خوب بودن...به علایق همدیگه اهمیت دادن...برای هم  خوشحال بودن...خیلی حس خوبیه...

 

 

امیدوارم جمعِ همه ،همیشه جمع باشه...

 

***پی نوشت:

 

1>بازم تنها شدم.خواهر زاده ی نورسیده و خانوادش دیگه رفتن شهر و خونه ی خودشون...

ناراحتم اما...تنهاییم و دوس دارم...


2> امروز یکی از دوستام گفت بهت میخوره اسمت پروانه باشه.

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
آدمیا ایرانی یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:21 http://www.someonelikeme1.blogsky.com

نه بابا این سنجش مزخرف باز امتحان ارشد برد اردیبهشت 95 منم درسو تعطیل کردم....
امروزم شروع کردم زبان 504 واژه ببینم اخرش چی بشه ...سلام منو به ا نجا ک خودت میدونی کجاست برسون
ماکه رفتیم نگران ... خوشبحال دگران
همیشه خوشحال باشی مثه الانت

بابا خیلی خوبه که سه ماه به فرصت امسالیا اضافه شده ..واقعا عالیه...
ان شاء الله خوب پیش میری عزیزم
ممنووووووووووون آدمیا جونم توام همین طور......

امین پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 22:10 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
می بینم که بازم چیزی ننوشتین.
ان شاء الله که حالتون خوب باشه و کارهای عالی و خوبی که دارین انجام می دین مانع از نوشتن مطالب جدید باشه نه به خاطر مشکلات

سلام اقای پازوکی...

ممنون که بهم سرمیزنین...
نه خداروشکر مشکلی پیش نیومده ..ولی نبودم ی چند وقتی ...
بازم ممنون

ادمیا ایرانی پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 12:46 http://someonelikeme1.blogsky.com

س لامممممممممممممممممممممممم
وایییییییییییییییییییییییییی زهرااااااااااااااااااااااااا جونمممممممممممممم چقده با حال بوده اوه اوه کاش منم اونجا بودم خنده بازار رو داغتر کرده بودم هورااااااااااااااااااااا
اخیییییییییییییی نینی رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟
اشتال نداله خواهلی دوباله بل میگلده
هر جا باشه تنش سلامت و خوشحل باشه
تو هم همیشه شاد باشی و خندون
منم قراره برم تو فاز درس ایششششششششششششش
بهم سر بزن خوشحال میشم

سلام عزیزمممممممم خوبی؟؟
چه خبرا؟؟ آره واقعا جات خالی بود ...خدا رو چه دیدی ...شاید سالای بعد باهم رفتیم توی این جمع...ان شاء الله...
آره رفتش...اما این هفته اومد باز دیدمش خداروشکر...دلم براش تنگ شده بووووووود...
مگه تا الان نمیخوندی ؟؟؟ به امید خدا عزیزم....
آدمیا من برناممو توی سایت مدیریت 87 ندیدم راستی
چشششم دوست خوبم

marjan شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 16:03 http://inja-man.blogsky.com

دورهمی با دوستان یک حااااااال دیگه ای داره...!
خوشحالم که بهت خوش گذشته...!

آره واقعا همین طوره...
ممنون عزیزم

امین شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 00:13 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
امتیاز منم 50 هست
ان شاء‌الله که هم من هم شما برنده بشیم.
راستی شما کتابی که انتخاب کرده بودید به دستتون رسید؟ برای من که نرسیده. از طریق تماس با ما پیام گذاشتم ولی هنوز جواب ندادن

سلام.
پس شمام همه رو جواب د ادین .
ان شاء الله.من که واقعا دوس د ارم برنده بشم
نه نیومده برام.میخواستم منم ازتون بپرسم ببینم رسیده واسه شما.
اتفاقا منم که ی سوالی همون اولا ازشون تو قست تماس با ما پرسیدم اصلا جوابی برام نیومد.

امین جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 21:41 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
به سایت کتابخوانی سر زدید؟؟؟
مسابقات نیمه شعبان تا فردا یعنی 24 مرداد وقت داره. می تونید تو این فرصت تو مسابقات شرکت کنید

سلام.
آره سرزدم.
فک کنم همه رو شرکت کرده باشم.آخریش کتاب بیایید اورا یاری کنیم بود.
چه خوب.لااقل از انتظار در میایم که ببینیم برنده میشیم ان شاء الله یا نه...
فک کنم امتیازم 50 باشه.

محمد چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 15:04 http://ghatrehedanesh.mihanblog.com

سلام زهرا خانوم خوبید؟؟؟
همیشه به خوشی و شادی باشه
منتها چه اتفاقایی که نیافتاده براتون!!!!!!!

سلام علیکم.
خوبم خداروشکر شماخوبید الحمد لله؟؟
ممنون ان شاءالله برای همه
اصلا به یاد موندنی شد این روز با اتفاقاتش...

مریم سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 11:39

خواهش میکنم، بله ادبیات من رو بیشتر یاد ایرانی بودن وفارسی زبان بودن میندازه.. اتفاقا دوست دارم وبلاگ داشته باشم اما خب هنوز اینکه چی بنویسم واز چی رو نمیدونم..راستی انارک یعنی چی؟

حق با شماست
به نظرم از اون چیزی که علاقه دارین و دغدغه تونه بنویسین...بعضی ها وب نویسی میکنن تا تبادل نظرکنن...بعضی ها مثل من درهمن...بعضی هام هنری و که دارن به بقیه یاد میدن...بعضی هام که کلا خاطره نویسیه...و...

من انارک و به نیت " انار کوچک "نوشتم...ولی میدونم که یکی از شهرای استان اصفهان هم اسمش انارکه...

مریم سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 00:18

سلام زهرا خانوم، مطالب قشنگی دارید مخصوصا ایتکه شعر هم میگید من ادبیات رو دوست دارم اما نوشتن رو بیشتر می پسندم.

سلام دوست عزیز

ممنون لطف دارین...
ب نظر منم ادبیات ی باغ پرگله و من جدیدا" علاقه پیدا کردم که به بوستان نگارش متنش هم سرکی بکشم:)
هرچند تازه به این فکر افتادم اما دوس دارم امتحانش کنم:)
سپاس از حضورتون.

امین یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 22:30 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
یافتم یافتم تویسرکان

ان شاء‌الله که همه خوشبخت بشن

سلام.

بله

آره واقعا ان شاءالله

رضا نعمتی کرفکوهی یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 15:51 http://khleloon.blogsky.com/

سلام. از مطالب قشنگ انارک سرخ همواره بهره می برم
شادزی مهرافزون

سلام.ممنون آقای نعمتی ...
خوشحالم بابت حضورتون در اینجا

امین جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 22:36 http://knowledgeforall.persianblog.ir/

سلام
ان شاء الله که همه روزها براتون مثل امروز خوب باشه

ااااا چرا؟؟ خب میذاشتین مصاحبه می کردن مگه چی میشد؟

می تونم بپرسم شما کجا زندگی می کنید؟؟ من فقط در همین حد یادمه که تو استان همدان زندگی می کنید البته اگه اشتباه نکنم
ان شاء‌الله که یه فرد خوب به همین زودیا همسرتون بشه که شما هم مثل سیده عامره وقت نداشته باشید بیایید وبلاگ:))

سلام ممنون همچنین برای شما:)

من موافق بودم بااون اوضای ریخت و پاشمون حتی مصاحبه کنیم...ولی دوستامون گفتن نه...دلایل دوستامم خیلی جالب بودکه کلی بهش خندیدیم:))

بله من همدانی هستم.منتها یکی ازشهرستاناش...اگه توی مسابقه ی کتابخوانی به امید خدا برنده بشم معلوم میشه کدوم شهرستانیم:)

اول اینکه ان شاءالله سید عامره خانم خوشبخت و سعادتمند و عاقبت به خیرباشن...
و اینکه زندگی خانوادگی واسه همه خوبه به نظرم...البته اگه طرف مقابل فرد مناسبی باشه...بنابراین منم برای شما و همه ، این دعا و آرزوی خوب و از خدا میخوام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.